قیمت ضد زنگ ۲۰ کیلویی در بازار آهن تهران

قیمت ضد زنگ ۲۰ کیلویی در بازار آهن تهران را می‌توانید از فروشگاه رنگ رادین واقع در شادآباد تهران، استعلام گرفته و جهت خرید آن اقدام نمایید.
فروشگاه رنگ رادین زیر مجموعه شرکت بازرگانی رادین است که تمام محصولات خود را با قیمت درب کارخانه به دست مشتریان می‌رساند.

قیمت ضد زنگ ۲۰ کیلویی در بازار آهن تهران

ضد‌ زنگ آلکیدی بر پایه رزین‌آلکید و با استفاده از بهترین مواد مقاوم در برابر خوردگی تهیه شده است. این آستری بعنوان اولین لایه بر‌روی سطوح فلزی یا موارد مشابه اعمال می‌گردد و از چسبندگی و پایداری مناسبی برخوردار است.
فلزاتی مانند آهن وقتی که در یک محیطی مرطوب و یا اسیدی قرار می گیرند پس از مدتی کوتاه دچار پوسیدگی و زنگ زدگی می شوند. این نوع از آلیاژها به دلیل فرایند اکسیداسیون به سرعت دچار خوردگی می گردند و عملکرد و استحکام خود را از دست می دهند. به همین دلیل قبل از رنگ آمیزی و استفاده در سازه، باید با پوششی از ضد زنگ عایق شوند.
استفاده از بهترین برنو ضد زنگ که علاوه بر باکیفیت بودن از قیمت مناسبی نیز برخوردار است، می‌تواند باعث طول عمر بیشتر سازه‌های فلزی شما شود‌.

کاربرد ضد زنگ

پوشش ضد زنگزدگی برای استفاده در سطوح فلزی، بتن یا سیمان استفاده میشود. سطوح فلزی را از زنگ زدگی محافظت می کند. رنگ درب اهنی نیز به این جهت مورد مصرف قرار میگیرد. برای سازه های فلزی، نرده ها، درها و سایر سطوح فلزی مناسب است. این پوشش ها به رنگ های خاکستری و قرمز و آبی و سبز موجود است. بعد از خشک شدن یک پوشش نیمه براق مقاوم در برابر سایش ایجاد میکنند. پس از اعمال لایه زد زنگ می توان از لایه های رنگ بر روی سطوح استفاده کرد.

مزایای ضد زنگ پرایمر آلکیدی

از مزایای پرایمر آلکیدی می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • قدرت پوشش بسیار خوب ضد زنگ یا پرایمر آلکیدی
  • چسبندگی فوق العاده
  • دوام پایدار و طولانی
  • مقاوم در برابر نور خورشید
  • سرعت خشک شدن بالا
  • استفاده آسان

قیمت ضد زنگ ۲۰ کیلویی در بازار آهن تهران

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما