پخش مرکزی رنگ هادی

پخش مرکزی رنگ هادی در تهران بازرگانی رادین است که محصولات هادی رنگ را با قیمتی عالی به فروش
می‌رساند.
شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین جزو بزرگ ترین تولیدکنندگان انواع رنگ های ساختمانی، صنعتی، دریایی، پودری، اتومبیلی در حجم و کیفیت بالاست. محصولات شرکت رنگین با نام هادی رنگ در بازار موجود است و این شرکت به عنوان اولین تولیدکننده رنگ های پودری شناخته می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پخش مرکزی رنگ هادی

رنگ هادی یا هادی رنگ با نام شركت صنعتي وشيميائي رنگين (سهامی عام)درسال ۱۳۴۴ تأسيس و از بدو کار تحت ليسانس شركت سيگما كوتينگ هلند بوده و هم اكنون نيز با استفاده از بنيه علمي افراد مجرب و آزمايشگاه مجهز و مدرن بعنوان بزرگترین تولید کننده از نظر حجم تولید ، فروش و نیروی انسانی فعال بطور مستقل قادر است هرگونه سفارش را درسطح استانداردهاي بين المللي توليد وعرضه نمايد و می توان گفت تنها شرکت در کشور است که می تواند انواع رنگهای ساختمانی ، صنعتی ، پودری ، اتومبیلی ، دریایی و …. در حجم و کیفیت بالا تولید و عرضه نماید.
شرکت رنگ هادی بعنوان اولين توليد كننده رنگهاي پودري (powder coating) تا كنون موفق گرديده است نياز بسياري از واحدهاي توليدي لوازم خانگي نظير شركتهاي ارج – بهمن – آزمايش – آبسال – ايران پويا و….. را تأمين نمايد . در ضمن خاطر نشان می سازد که این شرکت سابقه حضور 42 ساله در سازمان بورس و اوراق بهادار کشور را دارد.

محصولات شرکت هادی رنگ

محصولات شرکت هادی رنگ شامل: انواع رنگ های پودری بر پایه رزین اپوکسی و پلی استر، فام های تخصصی با توجه به نیاز مصرف‌کنندگان، رنگ های اتومبیلی شامل انواع رنگ های روغنی و فوری، رنگ های پلی یورتان، آسترهای فوری و دوجزئی، انواع بتونه‌های سنگی، فوری و روغنی، انواع رنگ های صنعتی از جمله رنگ های اپوکسی با هاردنرهای پلی آمی، انواع رنگ های مقاوم حرارتی، رنگ های مخصوص سطوح پلاستیک و پلیمری، انواع رنگ های ساختمانی شامل اکریلیک مخصوص نما و نیمه براق،پلاستیک و روغنی مات و براق، انواع آسترهای آلکیدی و لاک مخصوص چوب میباشد.
پخش مرکزی رنگ هادی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما