قیمت رنگ روغنی براق آلکیدی

قیمت رنگ روغنی براق آلکیدی را می‌توانید با کیفیت بالا از بازرگانی رادین استعلام بگیرید. شرکت بازرگانی رادین نماینده رسمی انواع شرکت‌های رنگسازی و همچنین پخش عمده ملزومات رنگ در تهران است که تمام محصولات خود را با قیمت ارزان و کیفیت بالا به دست مصرف کنندگان محترم می‌رساند.رنگ آلکیدی ، یا به اصطلاح رنگ روغنی ، جزء دسته ای از رنگ ها است که دارای براقیت بسیار خوبی می باشند که این براقیت هنگام استفاده، جزء مواردی است که بسیار به آن توجه می شود و باعث زیبایی دوچندان سطح رنگ شده خواهد شد.

قیمت رنگ روغنی براق آلکیدی

رنگهای روغنی آلکیدی Alkyd محصولی تک جزئی، برپايه رزين آلكيدی روغن بلند (Long Oil) میباشد. رنگ آلکیدی یا رنگ روغنی در مواردی که نیاز به براقیت بالا و رویه‌ای به نسبت ماندگار باشد، استفاده می‌شود. اغلب این رنگ‌ها برای سطوح فلزی، گچی و … در ساختمان‌ها، درب و پنجره‌ها و… مناسب هستند. همچنین رنگ‌های آلکیدی به دلیل تک جزئی بودن به راحتی قابل اعمال با وسایل ساده مانند قلم‌مو می‌باشد و سطح آن با تمیز کردن دچار تغییر در رنگ و خواص نخواهد شد.
رنگ‌های آلکیدی به جهات مختلف با دیگر رنگ‌های آب پایه تفاوت دارند. در رنگ‌های آلکیدی از تینرها (مانند اسپریت) به منظور افزایش جریان پذیری و اعمال آن استفاده می‌شود. در رنگ‌های آب پایه از آب به عنوان رقیق‌کننده استفاده می‌کنند که پس از تشکیل فیلم رنگ بر روی سطح، تبخیر خواهد شد.

ویژگی‌های رنگ آلکیدی

  • رنگ‌های آلکیدی مقاوم به سایش و ماندگاری مناسبی دارند. این رنگ‌ها عمدتا برای استفاده در مناطق پر رفت و آمد در خانه‌ها مانند اتاق‌های پذایرایی پیشنهاد می‌شوند.
  • این رنگ‌ها نسبت به رطوبت نیز مقاومت مناسبی دارند. از این‌رو برای محل‌هایی مانند آشپزخانه، حمام، وسایل خانه نیز استفاده می‌شوند.
  • رنگ‌های آلکیدی به آسانی تمیز شده و به دلیل عدم جذب فیزیکی به سطح سبب تغییر رنگ نخواهد شد. بنابراین رنگ در طول زمان به صورت یکنواخت براق خواهد ماند.

مزایای رنگ روغنی آلکیدی
رنگ آلکیدی روغنی دارای مزایای زیادی است که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. پس همچنان با ما همراه باشید.

  • مقاوم در برابر آب
    باتوجه‌به عایق بودن نسبت به آب برای رنگ‌آمیزی نرده، پنجره و چارچوب‌های فلزی و همچنین درب‌های چوبی بسیار مناسب است.
  • قابلیت شستشو
    یکی از مهمترین مزایای این رنگ قابل شستشو بودن آن پس از خشک‌شدن است. در واقع ۱۰۰% قابلیت شستشو دارد.
  • براق و پوشش‌دهی بالا
    رنگ روغنی آلکیدی به‌طورکلی براق بوده و دارای مقاومت و پوشش زیاد است. بنابراین در بیرون ساختمان به خصوص بر روی آهن‌آلات مثل در، پنجره و نرده مورد استفاده قرار میگیرد. بهعلاوه این نوع رنگ بیشتر نور را منعکس مینماید و روشنایی بیشتری در داخل اتاق تولید میکند .
  • مقاومت بالا در برابر خوردگی
    رنگ روغنی آلکیدی به دلیل بالا بودن مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی، میتوان از آن بر روی سطوح بتنی و فلزی استفاده نمود.
  • چسبندگی مناسب و دوام طولانی از دیگر مزیت‌های رنگ روغنی آلکیدی است.

قیمت رنگ روغنی براق آلکیدی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما