قیمت و خرید رنگ اپوکسی

قیمت و خرید رنگ اپوکسی دارای چسبندگی خوبی روی طیف وسیعی از سطوح داشته و از دو عنصر رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمید تشکیل شده است. این رنگ به دلیل مقاومت بالایی که در برابر رطوبت، اصطحکاک و عوامل جوی و شیمیایی دارد جایگزین مناسبی برای پوشش های محافظتی می باشد. رنگ اپوکسی پس از خشک شدن کامل، قابل شستشو بوده و به علت داشتن خاصیت انعطاف پذیری. در مقابل تغییر شکل های سطحی سازه مقاومت می کند.

قیمت و خرید رنگ اپوکسی

رنگ اپوکسی در موتورخانه ها، سطوح مجاور مواد شیمیایی متوسط، زیرزمین های مرطوب، کف پارکینگ ها و کارخانه ها و در کل هر جایی که نیاز به یک پوشش مقاوم در طولانی مدت هست قابل استفاده میباشد. از این رنگ می توان بر روی سطوح فلزی، چوبی و سیمانی نیز استفاده کرد.
رنگ اپوکسی به عنوان پوشش محافظ بتن در پارکینگ ها برای مقابله با رد داغ لاستیک. لکه های روغن و مواد شیمیایی دیگر نیز استفاده میشود.

  • حلال رقیق کننده : تینر اپوکسی، تینر لوساید و تینر 20000
  • موارد مصرف: فلز، بتن و شیشه
  • کاربردها:  رنگ آمیزی سطوح فلزی و فولادی، رنگ آمیزی لوله های فلزی تاسیسات، پوشش محافظتی سطوح فلزی در معرض رطوبت، پوشش صنعتی عمومی، پوشش محافظتی سطوح فلزی در معرض خوردگی، مناطق ساحلی، مناطق صنعتی و آلوده و تولید شیشه رنگی

 

موارد مصرف رنگ اپوکسی

موارد مصرف جهت پوشش بر روی کلیه سطوح بتنی، چوبی، فلزی، سطوح مجاور مواد شیمیایی متوسط، فونداسیون سازه ها، اتاقهای تاسیسات و موتورخانه ها، زیرزمینهای مرطوب و همه جاهایی که نیاز به یک پوشش با مقاوت بالا و دوام طولانی مدت دارند.

مزایا رنگ اپوکسی مناسب کار بر روی کلیه سطوح فلزی ،چوبی و سیمانی داخلی و خارجی می با شد. این رنگ مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط جوی،خراش ،سایش،رطوبت و مواد شیمیایی متوسط دارد.

 

ارتباط با کارشناس فروش بازرگانی رادین

مهندس بختیاری

09129685441

02166095800

قیمت و خرید رنگ اپوکسی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما