کاربرد تینر فوری ۲۰۰۰۰

کاربرد تینر فوری ۲۰۰۰۰ چیست؟ تینر فوری چیست؟ فرق تینر ۱۰ هزار و ۲۰ هزار فوری چیست و بسیاری از این قبیل سوالات معمولا در ذهن مصرف کنندگان و خریداران این محصول به وجود می آید که ما سعی کردیم در این مقاله علاوه بر توضیح مختصری در مورد تینر و تینر فوری، به کاربرد تینر ۲۰۰۰۰ نیز اشاره کنیم، پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید.

کاربرد تینر فوری ۲۰۰۰۰

تینر ماده ای است که اکثر اوقات از آن برای حذف رنگ از روی برس، غلطک، تجهیزات و سطوح استفاده می کنند. از این ماده می توان برای مواردی مثل رقیق کردن رنگ استفاده کرد. این ویژگی در هزینه و زمان کاربر صرفه جویی می کند. با توجه به این که رنگ ها خواص شیمیایی متفاوتی دارند، باید برای هر یک از آن ها از حلال مناسبی استفاده کنیم. یکی از کاربردی ترین نوع این ماده تینر فوری است. با این مقدمه در ادامه مطلب می خواهیم بگوییم تینر فوری چیست و چه کاربردی دارد.

تینر فوری چیست؟

تینر فوری ترکیبی از حلال‌های مختلف است که در فرایند رقیق سازی رنگ‌ها نقش اصلی را ایفا می‌کنند. همچنین رنگ‌هایی که براساس نیتروسلولوز ساخته می‌شوند و در ایران اصطلاحا به آن‌ها رنگ فوری گفته می‌شود. مهم‌ترین کاربرد تینر فوری رقیق کردن رنگ‌های فوری و تمیز کردن سطوحی است که رنگ آمیزی شود اشاره کرد. هرچند که اگر سطوح قبل از رنگ آمیزی توسط تینر پاکسازی شوند، قدرت چسبندگی لایه‌های رنگ به آن‌ها بیشتر می‌شود. به همین منظور می‌توان از انواع تینرها به منظور تمیز کردن سطوح استفاده کرد.

تینر فوری ۲۰۰۰۰

تینر فوری ۲۰۰۰۰ بر پایه الکید و نیتروسلولز ساخته می‌شود. از ویژگی‌های ظاهری آن می‌توان به بی‌رنگ و بی‌بو بودن اشاره داشت. از این نوع تینر می‌توان برای همه رنگ‌های معمول مورد استفاده در صنایع چوب، فلز، و رنگ‌های رویه متالیک خودرویی استفاده کرد. با استفاده از این تینر فوری می‌توانید انتظار بهترین کیفیت و کارایی را داشته باشید. محدوده نقطه جوش این تینر بین ۵۶ الی ۱۵۰ درجه سانتیگراد است. تینر ۲۰۰۰۰ را می‌توانید در بسته‌بندی‌های ۱، ۴، ۲۰، و ۲۲۰ لیتری یافت کنید.

ارتباط با کارشناس فروش بازرگانی رادین

مهندس بختیاری

09129685441

02166095800

کاربرد تینر فوری ۲۰۰۰۰

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 4.3 / 5. تعداد رأی: 4

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما